Wednesday, December 3, 2008

wedding my beside fren

camner ek nak muler kan cerita niee.... okk okkk camnie senang citer nak ckp kawan sebelah menyebelah aku selamat kahwin.... (indah perkahwinan tu) seronok kan... seronok bangat perkahwinan tu.. bes bess.. bess.. before dier nikah aku dok call 24 jam tanya cam ner ngan first night.wakakakakak sibuk ngan first night org... seronok dengor....isshhh ishhh.... alhamdulilah di kenduri kan.har har har....(seronok nan).
so pada masa nyer sebelah lelaki lah tibe.. planning nyer dier buat kat karak... so kire jauh lah jugak dr kawasan melawati tempat peram aku.. so hubby aku sanggup amik cuti tuk rakan beside aku nih... anak buah lam seminggu 2 nie ader buat penuh kat rumah ngan dierorg...

So cam terfikir nak bwk berjalan so bwk dier pergi lah berjalan sampai makan nasi minyak... then balik dr kenduri singgah lah ke air terjun( nie sumer plan big boss) so reramai pergi berkelah... seyokkkkk giler lepak kat air terjun sket nyer lama tak pergi... bes tenang fikiran aku..... sebab after wekend tu cuti lagi 2 hari lagik bes.... so lepakss sampai ptg seyokkk sejuk jer air terjun tu... kisah!!! balik lepakss makan ngan some community kecil then balik...... tetapi INGAT nak sambng melalak malam nyer hanya tinggal impian sebab punuh... so

sekali lagik frust tak sempat nak hilang skit tension yg tinggal saki baki niee kesian.. hanya mata sahaja yg dpt melelapkan segala nyer... GRACIOUS aku berdua dah tertonggeng frust sebab tak dpt ikut..heheheh next time arr!!!

so citer nyer selamat malam lah wahai baby ku!!

No comments: